Живеем в забързан и в повечето случаи доста хаотичен свят. Така и пазаруваме…

И понеже сме “The Guide to Fine Living” си зададохме въпроса, какво представлява новият начин на пазаруване? И дали все по-съществено заливащия ни online shopping е реалното бъдеще на продажбите? И не губим ли с него все по-липсващият ни и нужен личен контакт и изживяване?

И понеже сме блог на мол, вярваме, че няма нищо по-истинско и задоволяващо от качественият пазар. Този, при който можеш да се докоснеш моментално до нещото, което искаш. Да усетиш материята му. Да го почувстваш върху тялото си. Да видиш сега, веднага, дали е именно това, което търсиш. Все неща, които един клик и екран разстояние няма как да дадат.

Мислейки си за концепции и иновации в пазаруването… някак неусетно се насочваме към notosgalleries. Не защото ни е любим, а защото триетажният мултибранд е истинското превъплъщение на новите shopping концепции.

Освен, че в него има за всеки… ЗА ВСЕКИ по нещо, а и защото новата концепция за развитите на магазина е изцяло в унисон с всички световни тенденции – да предостави изживяване, а не само пазар. Наблюдаваме новостите от няколко месеца и можем със сигурност да кажем, че notosgalleries се променя с всеки следващ месец и отдавна не е този страшно луксозен и недостъпно-дистанциран магазин. Напротив.

В трите етажа можете наистина да прекарате цял ден – от идването сутрин с компютър, списание или книга в ръка  - да седнете да изпиете сутрешното си кафе в ‘the cooffice’ (най-новото cowork и офис пространство на магазина, а и на Sofia Ring Mall). След това да се разходите в търсене на подарък за рождения ден, на който сте вечерта. След кратък обяд из ресторантите на Sofia Ring Mall, да се върнете отново в “the cooffice“ - да поработите в уютната му, тиха и провокираща креативността среда. И така докато не дойде време да се приготвите за вечерта. Една бърза обиколка на трети етаж – дреха и аксесоари, грим в бюти департамента, най-новият аромат за да е всичко завършено … и ето, целодневен shopping experience. Повярвайте, наистина е възможно!

А освен всичко казано по-горе в магазина има свежа, изцяло лайфстайл насочена селекция нови брандове:

FLAIR – за активните хора. Тези, които са в постоянно движение и не правят компромиси с качеството.

LEE & WRANGLER – за ексцентричните традиционалисти. Звучи някак противоречиво? Може би е така, но как иначе да наречем класически деним кройки, в съчетание с ярки и не оставащи незабелязани t-shirt-и и връхни дрехи?

I/TEMS – за романтиците. За тези, които  осъзнават, че аромата на дома и ежедневието е неговата душа.

BETTY BONES, ARMA, MES DEMOISELLES, SUN DIVA – За различните дами. Тези с нюх към живота и всеки детайл.

CARRANO, MY LINGERIE by PROVOKE – За дръзките, решителни girl boss-дами. Високите токчета и дантеленото бельо винаги са неочаквано добра комбинация. А обновените корнери на марките, обещават да не разочароват дори и най-взискателните вкусове.

Спираме до тук за да не развалим всички изненади, които notosgalleries може да ви предложи.

Единственото, което можем и държим да споделим е, че в момента тече ексклузивно намаление за всички лоялни клиенти на магазина. А отстъпки до -20% на нови колекции никак не са за изпускане. Повече информация можете да намерите в социалните мрежи на магазина. А ако все още не сте notos|plus клиент, побързайте: http://bit.ly/30s5yrD